Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

O navijanju, objektivnosti, kritici i režimskom „patriotizmu“

Komentari (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 25 jun 2014 23:11
Miki Petrović
I konačno, mada bi se primeri mogli nabrajati unegogled, pored najbolje volje, ne mogu da verujem u bajku o „lukavom patriotizmu“ koja se tendenciozno plasira iz nekih krugova režimskih i „DB-patriota“, a koji se (taj režimski „patriotizam“) manifestuje time što „priznajemo suverenitet Ukrajine, ali nećemo Rusiji da uvodimo sankcije“. Dok se, sa druge strane, zavodi lična diktatura, najsramnije izdaje Kosovo, sprovodi Briselski sporazum, izbegava nedvosmisleno izjašnjavanje o Južnom toku i intenzivira „evropski put“, na kojem neminovno mora doći do punog priznanja kosovske nezavisnosti i do redukcije odnosa sa Rusijom – i još koječega drugog.



Potpisujem. Svaka čast na tekstu
Preporuke:
151
6
2 sreda, 25 jun 2014 23:17
....
Odličan kao i uvek!
Preporuke:
112
3
3 sreda, 25 jun 2014 23:19
Bole
Đorđe koncizno i bez uvijanja. Svaka čast.


I još, povrh svega, namerno ili iz gluposti, tim histeričnim nastupom faktički obavesti dotičnog da što pre, kako zna i ume, zbriše iz Srbije – što je ovaj, razume se, smesta i učinio.


toliko to tome.
Preporuke:
116
3
4 sreda, 25 jun 2014 23:23
Nikad u EU i NATO!
vlast sprema da taj negativni bilans krpi prodajom poslednjih preostalih profitabilnih resursa kao što su Telekom, EPS, aerodrom i Dunav osiguranje.


Ovo su već ugovorili sa Nemcima.



Nikad u EU i NATO!
Preporuke:
115
2
5 sreda, 25 jun 2014 23:43
Pozitivno iznenađenje
Navijam za Crvenu Zvezdu, ne mrzim Partitan, navijam uvek sa njih kad god igarju sa nekim stranim klubom, a uvek protiv njih kad igaju sa bilo kojim domaćim. Nisam glasao za SNS jer mi prosta logika govori da su veliki izdajnici čim su za EU.
Preporuke:
104
2
6 sreda, 25 jun 2014 23:47
brod koji ih nam je doneo
A upravo to, realnost, činjenice, logika i zdrav razum, jesu najveći protivnici, ili, bolje reći, glavni „svedoci saradnici“ protiv aktuelne srpske vlasti i njenog glavnog nosioca.

Imaju oni svoju realnost, činjenice i logiku, zdrav razum ne može ostati takav na brodu ludaka:
Legenda o brodu ludaka ima svoje istorijsko utemeljenje u srednjovekovnom običaju da gradovi brodovima šalju svoje ludake u druge gradove. Naime, tada nisu postojale ludnice, te gradovi naprosto nisu znali što da učine s ljudima koji se nikako ne mogu uklopiti u društvo, odnosno s ludacima, pa su stoga svoju muku prebacivali na drugoga.
Preporuke:
63
1
7 sreda, 25 jun 2014 23:48
ja
Ja ne verujem u magični efekat „stranih investicija“ i bliži sam konceptu „u se, i u svoje kljuse“, to jest, oslanjanju na državu i sopstvene snage.


slažem se

Od malih nogu navijam za Crvenu zvezdu, čak i u košarci, gde to (čast Duciju i Moki Slavniću) zaista nije bilo jednostavno i lako, s obzirom da su na drugoj strani stajali asovi poput Kićanovića, Dalipagića, Divca ili Saleta Đorđevića.



i ja isto


Čini se da je i naš sudija naučio lekciju koju je konačno prihvatila i naša politička „elita“ – treba ići niz dlaku i ne valja se previše zamerati velikima


tačno tako

Može li biti normalna zemlja u kojoj prvi čovek vlade, dok mu ministar i direktor policije stoje kao fikusi iza leđa, smenjuje policijski vrh, kojeg je pre toga pohvalio


ne može
Preporuke:
89
2
8 sreda, 25 jun 2014 23:52
1244
Nemam šta da dodam. Uživao sam dok sam čitao (ne samo što i ja navijam na isti način)već što je Đoređe više no lepo i tačno objasnio kako stoje stavri u Srbiji.
Preporuke:
102
1
9 četvrtak, 26 jun 2014 00:05
Observantes
G. Vukadinović je amater za fudbalska zbivanja (niti su Hrvati oštećeni, niti je Mažić loše sudio). Jedino je za ona košarkaška u pravu. Što se tiče aktuelnih političkih zbivanja opservacije su na mestu. Onaj ko bude pomislio da proda ili uspe da proda EPS smatraće se za najvećeg izdajnika nacije jer posle toga sledi apsolutno ropstvo. Posle toga nema države Srbije ni u formalnom smislu. U sadržajnom i životnom je odavno nema.
Preporuke:
71
6
10 četvrtak, 26 jun 2014 00:19
Svevlad
Vučić Branković i njegovi Nepismenjaci su za mene apsolutni vrh dna, i ovo su od pada Miloševića bez pogovora najcrnji dani za Srbiju kao državu i Srbe uopšte kao naciju. Do sada je taj vrh dna za mene bio LDP, i sve što on predstavlja (antipolitika otvorene državne i nacionalne izdaje). Međutim, za LDP od dolaska na vlast SNS-a - a pogotovo od sramnog Briselskog sporazuma - sad još i imam neko novootkriveno poštovanje, jer su barem u svojoj politici izdaje uvek bili otvoreni i iskreni. Jasno je zašta su, pa ko voli nek izvoli. SNS prevaranti su daleko gori, jer su od LDP-a preuzeli antipolitiku izdaje države i nacije ali su pri tome još i besramne kukavice, šonje koje pokušavaju da o tome narod slažu, prevaranti koji sprovode izdaju srpske države i nacije umotani do glave u srpske zastave.

LDP-ovci su izdajnici, ali SNSovce su kukavički izdajnici, jednostavno talog i mulj mračnog dna do se uspuzao do vlasti.
Preporuke:
84
2
11 četvrtak, 26 jun 2014 01:01
Veritas Triumphus
(taj režimski „patriotizam“) manifestuje time što „priznajemo suverenitet Ukrajine, ali nećemo Rusiji da uvodimo sankcije“. Dok se, sa druge strane, zavodi lična diktatura, najsramnije izdaje Kosovo, sprovodi Briselski sporazum, izbegava nedvosmisleno izjašnjavanje o Južnom toku i intenzivira „evropski put“, na kojem neminovno mora doći do punog priznanja kosovske nezavisnosti i do redukcije odnosa sa Rusijom – i još koječega drugog.


kako je ovo sve tacno i lepo receno a ako se malo razmisli moze da se vidi koliko je plitka politika rezima i prvog gradjanina....ako je ovo njegovo najbolje izdanje, da li ce uopste bilo sta ostati od srbije za jos 4 god vladavine ovih nazadnjaka.

Znam da će mnogi sada pohrliti da kažu kako autor „navija“ protiv aktualne vlasti ili Vučića lično


ne znam za autora, ALI JA LICNO NAVIJAM PROTIV OVE VLASTI A I PROTIV VUCICA...zar top nije moje demokratsko i navijacko pravo?
Preporuke:
50
1
12 četvrtak, 26 jun 2014 01:12
Bob
@brod koji ih nam je doneo

Tako se danas radi u Srbiji sa kučićima.
Preporuke:
30
1
13 četvrtak, 26 jun 2014 02:07
drago_ca
Neki ljudi imaju svoje mišljenje i drže se toga nezavisno od mišljenja ostalih. Neki drugi opet, umesto svoga mišljenja odaberu autoritet i onda se uvek iznova oduševljavaju sa njegovim stavovima.

U one prvu se čovek može pouzdati jer će uvek biti svoji a ovi drugi me plaše jer je tako lako promeniti autoritet kome će se klanjati.
Preporuke:
42
1
14 četvrtak, 26 jun 2014 02:40
Šomi
Naprednjačka vlast se ne trudi da promeni stvarnost u svoju korist, već da menja svest naroda o stvarnosti u kojoj živi.
Njima nije važno kakve su činjenice ako uspeju da građane ubede u svoje tumačenje istih.

Na primer, prodaja Telekoma svakako će lišiti zemlju vredne kompanije i telekomunikacije staviti u ruke stranaca.
Ali, ako se ta prodaja narodu predstavi kao prodaja neprofitabilne kompanije koja nam donosi gubtike, a koja će po privatizaciji postati profitabilna i davati doprinose u vidu većih poreza, onda su mirni.

Dok god su te činjenice daleke od svakodnevnog života, dovoljno jaka propaganda uspeće da nametne svoje shvatanje narodu. Prodaja Telekoma i EPS-a apstraktna je zato što još uvek ne osećamo njene posledice.
Međutim, kada cena struje bude skočila u rukama stranaca, ili kad budu poskupili internet i telefonija, to će biti činjenice o kojima će svest formirati ljudi sami i niko neće moći da ih ubedi u to da je struja jeftina ako je skupa, ili da imaju net ako ga nemaju.
Preporuke:
47
2
15 četvrtak, 26 jun 2014 05:10
bog dano vic
na pijaci mozes da kupujes ako si nesto prodao a prodati ako si proizveo ili nasledio mi nista ne prizvodimo nasledjeno je pod hipotekom a hocemo lepo da zivimo NE BIVA tako...
Preporuke:
37
1
16 četvrtak, 26 jun 2014 07:15
važna poenta
Svoj tim, svoja zemlja, majka ili dete ne vole se zato što su najbolji i najlepši – već zato što su moji. Ali ta ljubav, ako je prava, to jest, zdrava, obavezno uključuje i dozu kritičnost prema tome kako se ti predmeti naše simpatije ponašaju i u šta se pretvaraju.
Preporuke:
40
2
17 četvrtak, 26 jun 2014 07:45
dragoslav pavkov
Svoj tim, svoja zemlja, majka ili dete ne vole se zato što su najbolji i najlepši – već zato što su moji. Ali ta ljubav, ako je prava, to jest, zdrava, obavezno uključuje i dozu kritičnost prema tome kako se ti predmeti naše simpatije ponašaju i u šta se pretvaraju.

Objasnio.
Preporuke:
39
2
18 četvrtak, 26 jun 2014 08:17
brm
a Grčka izbacila Obalu slonovače! ajd budi danas sportski analitičar majčin sine
Preporuke:
23
1
19 četvrtak, 26 jun 2014 08:39
@@
Svaka čast.Zbog mase umrtvljenih, zombiranih, apatično odvrludalih umom, trebalo je reći "..realnost, činjenice, logika i zdrav razum, jesu najveći protivnici, ili, bolje reći, glavni „svedoci saradnici“ protiv aktuelne srpske vlasti i njenog glavnog nosioca.Ponavljam, odlično ali nedostaje primedba da je pogažen USTAV .
Preporuke:
38
2
20 četvrtak, 26 jun 2014 09:10
Vuk
Problem je sto Vucic ustanovio aksiom (tvrdnja koja se ne treba dokazivati): "Drzava Srbija to sam ja"
Te svak ko ista negativno pomene protiv Vucica automatski biva napadnut da govori protiv Srbije.
Na stranu sto ljudi koji daju prigovore i zamerke na rad Vucica su u stvari najiskrenije patriote.
A oni koji njegov rad hvale i kuju ga u zvezde su u stvari samo sitne (ili ne bas sitne) sicardzije i grebatori koji parazitiraju na srpskom narodu slepajuci se uz svaku vlast.
Preporuke:
37
3
21 četvrtak, 26 jun 2014 09:25
Jasna
Nego Djordje vi nikako da odgovorite sta je alternativa ovoj vlasti,mislim lepo je kritikovati...
Preporuke:
17
62
22 četvrtak, 26 jun 2014 09:36
Drinko Končarević
Sport i politika,
Mi nemamo sport i zato nas nema na svetskim zbivanjima. Čast pojedincima. Kod nas sve je politika i to loša, ona najgora. Ni navijači nisu navijači, već politički nezadovoljni ljudi, koji drugog polja za ispoljavanje nezadovoljstva osim tribina nemaju.
Preporuke:
28
1
23 četvrtak, 26 jun 2014 10:02
Laki@Observantes
Nisam gledao utakmicu Argentina:Iran i nisam znao daje i tu sudio Mažić. Međutim u utakmici Nemačka: Portugal sudio je loše sa fudbalskog stanovišta, ja bih rekao da je sudio kukavički ili linijom manjeg otpora, dok je to Đorđe diplomatski rekao "niz dlaku" što je najkraća i najbolja ocena Mažićevog suđenja. Naravno, daleko od toga da nije bilo gorih suđenja i daleko od toga da Mažić nije dobar sudija, naprotiv: odličan je i zbog toga je i moga odsuditi više u svoju ličnu korist, nauštrb fudbala, a da to ne budu velike sudijske greške.

Nakon niza godina kad nisam ima priliku da napišem ni jednu reč po kojoj se moji stavovi razlikuju od stavaova isnesenih u tekstovima profesora Vukadinovića (i profesora Antonića) evo je: ja nisam navijač crveno nego crno-belih.
Drago mi je da vidim da je Đorđe veliki ljubitelj fudbala i sporta, te sem zvezda-partizan, simpatije prema latino i afrikancima dijelimo i priznajem da sam intimno navijao za BiH u svim njenim utakmicama a protiv HR u svim njenm
Preporuke:
18
3
24 četvrtak, 26 jun 2014 10:06
jasni SNS-ovki
Nego Jasna, kažite vi nama šta nije tačno od ovoga što je napisano i rečeno u vezi sa ovom vlašću. Nemojte da skrećete sa teme i zavodite za Goleš planinu.
Preporuke:
44
4
25 četvrtak, 26 jun 2014 10:09
Živorad
@Miki Petrović



I konačno, mada bi se primeri mogli nabrajati unegogled, pored najbolje volje, ne mogu da verujem u bajku o „lukavom patriotizmu“ koja se tendenciozno plasira iz nekih krugova režimskih i „DB-patriota“, a koji se (taj režimski „patriotizam“) manifestuje time što „priznajemo suverenitet Ukrajine, ali nećemo Rusiji da uvodimo sankcije“. Dok se, sa druge strane, zavodi lična diktatura, najsramnije izdaje Kosovo, sprovodi Briselski sporazum, izbegava nedvosmisleno izjašnjavanje o Južnom toku i intenzivira „evropski put“, na kojem neminovno mora doći do punog priznanja kosovske nezavisnosti i do redukcije odnosa sa Rusijom – i još koječega drugog.



Potpisujem. Svaka čast na tekstu"

Ja baš ovo ne bih mogao nikada da potpišem. Zar je bolje biti blesav, suprotstaviti se ludom i jakom bez obzira na posledice?!?!?
Preporuke:
6
34
26 četvrtak, 26 jun 2014 10:13
Vlada
Uglavnom se slažem sa Observantesovim komentarima, ali ovde greši. Mažić jeste loše sudio i to u korist Nemaca, i to su svi videli. Tako je možda dobio neki poen u FIFI i kod Blatera. Ali to svakako nije bitna tema, niti poenta ovog izvanrednog Đorđevog teksta.
Preporuke:
15
4
27 četvrtak, 26 jun 2014 10:40
pavle
Odlican tekst.
Preporuke:
25
0
28 četvrtak, 26 jun 2014 10:45
komentator
vlast i drzava ,kao da lice na fudbalskau organizaciju ,koja kotrlja loptu u ambis.mediji kao da su navijacka udruzenja koja slusaju vofju.komentatori su odusevljeni igrom i taktikom . djordje i par mislecih komentatora izvestavaju o nevremenu koje se nadvija nad stadionom.da li ce ih gledaoci i slusaoci cuti?
Preporuke:
18
1
29 četvrtak, 26 jun 2014 10:52
Rđosav
Svoj tim, svoja zemlja, majka ili dete ne vole se zato što su najbolji i najlepši – već zato što su moji. Ali ta ljubav, ako je prava, to jest, zdrava, obavezno uključuje i dozu kritičnosti prema tome kako se ti predmeti naše simpatije ponašaju i u šta se pretvaraju.
- ja sam tu "načisto": Vučić se pretvorio u Đinđića. Dibidus. Prešao je Rubikon izdajništva, sada je on efektivni lider Druge Srbije, njemu povratka nema. On je klasični slučaj konvertita, a konvertiti su najopasniji.

- za razliku, čini se da se Nikolić još nije toliko prelomio. Godine valjda? Slabije se savija.

- uostalom, vreme će pokazati.
Preporuke:
32
5
30 četvrtak, 26 jun 2014 10:55
toliko
Više volim Gance nego neke Nemce.
Oni mi nisu nikada ništa loše učinili,niti su imali priliku,za razliku od Hrvata i Bosanaca,pa što bih za njih navijao,ma kakvu sliku blic ankete iz beogradskih kafića,lažno prikazivale.
Pitajte uostalom za koga navijaju Srbi iz Srpske kad igra Bosna.
Za Nemce neka navija premijer i svi koji su u tom trenutku pored njega.
Uostalom,kakve veze ima to sa nama što će Nemci biti...
Neću minuse!
Preporuke:
35
2
31 četvrtak, 26 jun 2014 11:10
Jasna@@@
"Zbog umrtvljenih ,zombiranih,apaticnih..."
A ko ce te umrtvljene zombirane,apaticne da ozivi,ulije im novu nadu i energiju ?Penzioner vecvidjenoKostunica,vecvidjenoTadic,razvojna banka Pajtic ili neki drugi jos neotkriveni talenat
Preporuke:
10
39
32 četvrtak, 26 jun 2014 11:37
Risto
Dečije iskreno i tačno. Svaka čast Đorđu.
Preporuke:
25
3
33 četvrtak, 26 jun 2014 11:57
nebitan
O vučiću ovoliko: to samo majka može da voli.
Preporuke:
30
5
34 četvrtak, 26 jun 2014 12:09
objektivan
Isreno, pošteno i pametno. Jedan je Đorđe.
Preporuke:
24
2
35 četvrtak, 26 jun 2014 12:17
Nimbus
Šta god pričali, mi ipak podležemo političkoj korektnosti.
Ako su fudbal i naš odnos prema "komšijama" u pitanju, realnost je sledeća:
Japanski sudija NIJE oštetio Hrvate. Na protiv, bio je nedopustivo tolerantan prema Hrvatima i nije sankcionisao njihovo nesportsko ponašanje. Meksikanci su drugo poluvreme pregazili "kockaste", i tada su se pregaženi pokazali u pravom svetlu -da su najprimitivnija ekipa na šampionatu.
Naši vajni "komentatori" (čak i Aca-Informacija koji ranije nikada nije kritikovao sudije) i "analitičari" su nas međutim (kao po komandi) zasipali navijačkim jadikovkama u korist Hrvatske. Čist penal za Meksiko (uz prateći crveni karton) je suprotno tek sporedni "sporni detalj".

Bosanci su najgora ekipa koja se u ovom veku pojavila na svetskim prvenstvima. Kao da su ih sa livade pokupili.

"e-novinama" bih možda mogao sve da oprostim, ali što se uporno bave fudbalom (pa i gornjim člankom), nikako.
Eno im njihovih Bosanaca pa nek igraju hrkljuša. To im priliči.
Preporuke:
22
3
36 četvrtak, 26 jun 2014 12:24
za Nimbusa
Nimbuse, nimbuse, preterujete kao i obično. Bosanci nisu najgora ekipa koja se pojavila na šampionatu, a i Hrvati jesu prilično oštećeni protiv Brazila. Ali slažem se da su ih Meksikanci pregazili na moju radost. A što se tiče E-novina, ništa im ne opraštam i najmanji je problem to što se kobajagi bave fudbalom i navijaju za "dragekomđije".
Preporuke:
19
0
37 četvrtak, 26 jun 2014 12:28
Vuk@nebitan
O vučiću ovoliko: to samo majka može da voli.

Ispravka kolega to samo majka i Jasna mogu da vole.
Preporuke:
25
3
38 četvrtak, 26 jun 2014 12:33
pustimo fudbal
Pustimo ljudi fudbal (mada bih i ja imao ponešto na tu temu :))Ovo dole je poenta. I to je ključno. Nemojmo to da zaboravimo zbog Mažića i penala, Brazila i Hrvata.
I konačno, mada bi se primeri mogli nabrajati unegogled, pored najbolje volje, ne mogu da verujem u bajku o „lukavom patriotizmu“ koja se tendenciozno plasira iz nekih krugova režimskih i „DB-patriota“, a koji se (taj režimski „patriotizam“) manifestuje time što „priznajemo suverenitet Ukrajine, ali nećemo Rusiji da uvodimo sankcije“. Dok se, sa druge strane, zavodi lična diktatura, najsramnije izdaje Kosovo, sprovodi Briselski sporazum, izbegava nedvosmisleno izjašnjavanje o Južnom toku i intenzivira „evropski put“, na kojem neminovno mora doći do punog priznanja kosovske nezavisnosti i do redukcije odnosa sa Rusijom – i još koječega drugog.
Preporuke:
21
3
39 četvrtak, 26 jun 2014 12:52
Forever Jang - bot
@Risto
Dečije iskreno i tačno. Svaka čast Đorđu.

Da, ali svaka čast Vučiću!
Preporuke:
8
23
40 četvrtak, 26 jun 2014 13:08
Igor
BRAVO, BRAVO, BRAVO!
Preporuke:
15
1
41 četvrtak, 26 jun 2014 13:20
Nimbus
@ Za Nimbusa

O tome i pričamo. Ne preterujem ni po običaju ni izuzetno.

Karakteristično za Bosance: Mesi u prodoru, onaj jedan bek mu okrenuo... tja, `ajmo reći "leđa" te pružio nogu unazad da ga natraške zaustavi. Sve što je uspeo je da potpetlja svog igrača. Pa to je "trik" na poljanama bio negde 1920.

Za Hrvate karakteristično: Hrvat faulira golmana. Sudija svira. Većina igrača staje. Nekoliko Hrvata nastavlja "akciju" i posle par odbitaka "postižu gol". I svi kažu "da je Hrvatskoj poništen regularan gol"???!!! Da je gol postigao igrač koji je skočio na golmana, pa hajde-de, ovako je smešno. Po vašem, onda je i golu u Urugvaju posle "povratne" milicajca mogao biti regularan.

Suprotno "objektivno" konstatujemo da "Srbija nema reprezentaciju, jer igra Petrović". Pa kad pitaš, što tako pišete kad Brazil protiv Srbije nije imao ni jedan šut na gol u prvom poluvremenu (dakle, prvo poluvreme smo igrali solidno, drugo loše), opet se konstatuje moja pristrasnost.
Preporuke:
9
0
42 četvrtak, 26 jun 2014 13:42
Nimbus
Ako ne verujete u ono što ste sami gledali, evo slike da osvežite varljivo pamćenje:
http://i.tv.sb.eurosport.com/2014/06/16/1258845-27168480-317-238.jpg

A što se "političkog dela" napisa tiče, pa i to smo pomenuli - unison pristup medija, izrazito navijački u korist "komšija", gde niste mogli čuti jednu reč o ispadima Šimunića i naročito opštedruštvene podrške koju je dobio; gde je ponašanje hrvatskih fudbalera i rukovodstva zanemareno i zbegnuta je bilo kakva jasna kvalifikacija, ne može biti slučajno. Takva politička direktiva medijima može biti patriotska sa stanovišta "Austrougarske", sa srpske strane nikako.
Preporuke:
18
0
43 četvrtak, 26 jun 2014 14:12
Dopunjujem Đorđa
Bravo, Đorđe, za tekst! Je se od Tebe razlikujem u navijanju: uvek sam protiv reprezentacije Hrvatske, jer su Hrvati ubili (zaklali srbosjekom, u jame bacili, na vatre sagorili,...) više od milion Srba u 20. veku, i za to nisu kažnjeni, nego su dobili nagrade od nacifašista koji vladaju Planetom.
ZLOČINAČKI-ANTISRPSKOJ HRVATSKOJ ŽELIM SVE NAJGORE, DA IH BOG U PAKLU KAZNI I KAŽNjAVA NEPRESTANO DOK ZLOČINCI NE NESTANU ZAJEDNO SA NjIHOVIM ZAŠTITNICIMA.
Preporuke:
27
0
44 četvrtak, 26 jun 2014 14:27
@Forever jang bot
Svaka cast Vucicu i od mene.
Prevariti birace na ovaj nacin, ici sa jednim programom pred birace pre izbora, a uraditi upravo suprotno, samo mesec dana posle toga, dobiti izbore sa Kosovom, a izdati srpski narod na njemu, opet samo mesec dana kasnije, obecati borbu protiv korupcije, hapsiti pa pustati na slobodu uhapsene...i odrzati se na vlasti uz nedvosmisleno sve vecu podrsku gradjana je svakako veliki politicki podvig. Svaka cast!
Mogu misliti kako se osecaju bivsi vlastodrsci iz DS-a!
Preporuke:
15
1
45 četvrtak, 26 jun 2014 15:36
Žalosna sova
Gospodin Vukadinović izgleda neće da razume situaciju našeg Aleka. Hajte molim Vas, zamislite da se nađete u podrumu Ševeningena umesto u vinskom podrumu u Jajincima. Nisu Švabe slučajno rekle da je Šešelj u Hagu "odličan zastrašujući primer", i time su sve rekli.Pustili su Šešeljevog malog od kužine da drma Srbijom kao ...tarabom dok se ne obavi Kosovo i rasproda ovo malo jada što ima ova nesrećna država i onda - Aufiderzen !Sam je Vučić rekao da će biti "isceđen i bačen kao krpa", šta treba više glasačima za SNS da progledaju.
Preporuke:
25
2
46 četvrtak, 26 jun 2014 16:19
Slavomir Srpski
I ja bih kritikovao Vucica, ali bilo bi cudno da to cinim danas. Pa godinama su razradikali govorili da bi isto radili kao Tadic ali mnogo bolje. Godinama su pokazivali svoj subintelektualni nivo bez ideja i programa, osim antiproporcionalne zudnje za vlascu. Vucic je samo izdanak te bezidejne ali ambiciozne Srbije, i odlicno se uklapa u sadasnji nivo gradjanske podpmeti i moralnog posrnuca. Pa on je bas primer danasnje Srbije i njen izraziti sin. Njemu drzava i ne treba, osim da simulira neke demokratske institucije. Njemu trebaju samo sluzavke, jer on odredjuje sta da se gradi, kome da se sudi, on spasava iz mecava i poplava, on je najbolji super -diplomac koji odredjuje sta je valljan ili nevaljan doktorski rad, on je sve. Zato je Srbija mala, jer on je sve. A u toj maloj Srbiji nas koji toi vidimo je podosta malo, i mozemo samo da kukumavcimo.
Preporuke:
11
5
47 četvrtak, 26 jun 2014 16:24
alkar@dopunjujem đorđa
očitom je da neznate povijest.hrvati jesu u 2 ratu pobili srbe,sramota hrvatskog naroda,brojke kazu najmanje oko 83 000 ljudi(do te brojke doša srpski demograf i povjesničar,bilo na nspm-u),od toga oko 20 000 dice,neoprostivo.vi kazete milion,sta moze bit istina a i ne mora,ALI DA LI ZNATE DA SU SRBI U 200 GODINA NA BALKANU UBILI OKO 1 MILION NESRBA?aj sta su turke, kao i austrougare i nijemce-OSLOBAĐLI SU SE,ali sta SU MORALI POBIT OKO 150 000 albanaca u balkanskim ratovima i u ratu 99,sta pobise oko 100 000 hrvata u drugom i prvom ratu,te devedesetih,sta pobiše oko 300 000 muslimana u drugom ratu i devedesetih.sta van je tribalo pokupit 100 ooo židva i roma u nedićevo vrime i zatvorit ih u banjicu i dodat ustasama i nijemcima na sajmiste?ako mislite da izmišljam,brojke su tu negdi sa brojkama iz originalnih dokumenata četničkih vojvoda draži iz drugog rata,dokumenta iz devedesetih...jeste li sve ovo znali?IL JE I ZA VAS JEDAN MRTAV SRBIN GENOCID A MILION MRTVIH NESRBA JUNAŠTVO?
Preporuke:
1
37
48 četvrtak, 26 jun 2014 17:00
Ljiljana
Jednostavno, briljantna analiza!!!
Preporuke:
16
3
49 četvrtak, 26 jun 2014 17:10
Jasna@ DOSovcu
Pa sta imamo od toga sto je sve tacno ,kada ste vi DOSovci alternativa.
Preporuke:
6
16
50 četvrtak, 26 jun 2014 17:20
Rđosav
alkar:
hrvati jesu u 2 ratu pobili srbe,sramota hrvatskog naroda,brojke kazu najmanje oko 83 000 ljudi(do te brojke doša srpski demograf i povjesničar,bilo na nspm-u)
- pažljivo s ciframa. Ja sam protiv preterivanja, ali ti bi da smanjuješ do - besmisla?

- 83 000 ti je "dobra cifra" za Jasenovac (nisu svi Srbi);
- 350 000 stradalih Srba ti je dobra cifra za NDH (na osnovu nezavisnih demografskih studija Hrvata Žerjavića i Srbina Kočovića);
- 650 000 stradalih Srba u Drugom svetskom ratu na teritoriji cele Jugoslavije.

To su cifre. Neoborive.
Preporuke:
18
4
51 četvrtak, 26 jun 2014 17:59
Dopunjujem Đorđa ZA "Rđosava" i "Alkara"
Šta je sa ubijenim Srbima u Prvom svetskom ratu 1914 -1918, i to je 20.vek???

Koliko je ubijeno i koliko proterano Srba iz USTAŠKE HRVATSKE OD 1991. DO DANAS???

Postoje druga, čak nemačka dokumenta (na primer izveštaj nemačkog oficira iz NDH) koji navodi broj Srba koje su ustaše ubile SAMO 1941. godine.

Dakle, gospodo (u koje ne trpam alkara), nije istina u vašim navodima.

"Rđosave", često postaješ "Hrđosav" ?!
Preporuke:
19
2
52 četvrtak, 26 jun 2014 18:04
Reddy
@Rđosav

Stvar jeste u brojkama, dakako, ali posmtrajte stvari iz drugog ugla, onog oporijeg. Kako su vršena smaknuća, ko im je bio mentor, s kakvim ciljem i naumom. Tek onda dobijate jasnu sliku o stradanju. Hrvati su pristupili sistematskom brisanju jednog naroda. To je suštinagenocida! Alkar sve to zna i tako nedovoljno "okretne" zavodi i upućuje pogrešnom avenijom. Za Jasenovac je nepobitna brojka od najmanje 700 000 žrtava. Držim se cifre koju je utvrdila poseratna državna komisija. Već sama brojka pomračuje svaku dalju analizu mada je vrlo indikativno ono na šta upozorih!
Preporuke:
17
0
53 četvrtak, 26 jun 2014 18:17
bibi la passionaria
Đorđe, oženi me !!!!
Preporuke:
10
1
54 četvrtak, 26 jun 2014 19:04
fristajlo
Nije problem imati stav, opredeljenje, simpatiju ili antipatiju – ali treba suditi na osnovu činjenica, logike i zdravog razuma.

Jeste problem.
Jer, da bi se formirao stav- treba prepoznati činjenice- u moru dezinformacija; logika je privilegija umnih i obrazovanih-dakle, nije svima na "izvol'te"; a zdrav razum je, posle svega što smo preturili preko glave poslednjih 30 godina vrlo sporan.
Osnovni uzrok našeg propadanja je to što je ova zemlja pod okupacijom. Mekom ili tvrdom-, nije toliko važno- efekat je sličan. U mekoj te ubijaju i pljačkaju polako, u tvrdoj na mah.
U takvoj situaciji- svako sredstvo otpora je dozvoljeno, jer nam je ugrožen čak i biološki opstanak.
Ovaj narod za svoju konfuziju treba da "zahvali" stranom faktoru ponajviše, jer nam oni postavljaju, vode ili smenjuju Vlade od oktobra 2000-te.
Imaju Srbi mnogo opravdanja što glasaju za "ovo". I da lažu da u to veruju.
U tom smislu- tekst je koristan.
Preporuke:
12
1
55 četvrtak, 26 jun 2014 19:47
Rđosav
Reddy:
Za Jasenovac je nepobitna brojka od najmanje 700 000 žrtava.
- ovo je mit, i to nepotreban. U krajnjoj instanci štetan po Srbe, jer se lako obara. Solidna procena žrtava - na celoj teritoriji NDH - jeste 350 000 (po Hrvatu Žerjaviću) - 375 000 (po Srbinu Kočoviću.) Za Jasenovac je konačna cifra negde preko 85 000, za Jadovno preko 40 000 i tako dalje. Dakle - 700 000 u Jasenovcu je nepotrebno preterivanje. Odakle tebi ta cifra?

- konačna procena stradalih u Jugoslaviji: 950 000 - 1 050 000, od toga 650 000 Srba. Dovoljno tragično, nema potrebe za preterivanjem.
Preporuke:
8
5
56 četvrtak, 26 jun 2014 19:54
pištaljka
poštovani,ako budemo čuli eu zvižduk 2018 god.to će biti naših 5 min.do tada,ofsajdi,autogolovi, ,klizeći startovi ,napadi sa svih strana...živela marakana!i naravno,alek merkel,tj.maks veber vučić!
Preporuke:
4
0
57 četvrtak, 26 jun 2014 20:21
krajišnik
@Rđosav
Solidna procena žrtava - na celoj teritoriji NDH...

Procena je procena.

S druge strane moguće je još uvek sasvim pouzdano utvrditi i poimenice pobrojati svako srpsko selo na teritoriji NDH u kome je zatrt život pod Pavelićem, Titom i Tuđmanom.

Teško da imate jasnu predstavu o razmerama.
Preporuke:
8
0
58 četvrtak, 26 jun 2014 21:09
Dragan Ristić
Još jedan valjani tekst , ali bez prave upotrebne vrednosti .Ponovo i po ko zna koji put , insistiram na tome da čak i najdobronamerniji i stručni ljudi , u kakve svakako ubrajam i gospodina Vukadinovića , pokušavaju da grade kuću bez temelja. Gospodo draga , sve dok ne osvetlimo ,,mračne devedesete,, bauljaćemo u mraku i srljati sve dublje u propast , a na mesto onih koji nas vode svaki put će dolaziti sve teži slučajevi .Ako je borba za svoje , ma kako traljava i nespretna bila zločin , onda je zakonomerno svaka izdaja državnička mudrost .
Preporuke:
2
5
59 četvrtak, 26 jun 2014 21:11
Jelena+
Ma ne Jasna alternativa su svakako Dveri?! ne budite smešni, pa sve je jasno ko je ko na srpskoj sceni a to što vi ne volite da vam neko kaže da o Koštunici isto mislite kao Čeda i B92 i američki okupator pa i kao i Dveri - to je vaš problem, no svojim komentarima ste jasno vrednosno određeni na čijoj se strani a ona svakako nije srpska.
Preporuke:
9
4
60 četvrtak, 26 jun 2014 21:22
Reddy
@Rđosav

Đerjavić i Kočović su nezvanični izvori. Pozivam se na državnu zvaničnu komisiju. Ovo što vi podmećete tek je novo stradanje Srba. vaše ocene su mi sumnjive i kao da imaju nei drugi cilj. A o mom pređašnjem argumentu ste tako glasno zaćutali! Zanimljivo i indikativno! Mnogho je srašnij kako i zbog čega su šrtve stradale ne sam puki broj mda je on sa po sebi zastrašujući. Srbin sam iz preka p, možda, i zinteresovaniji za precizniji podatak. Eto odakle mi tih "par stotina hiljada".
Preporuke:
6
0
61 četvrtak, 26 jun 2014 21:43
Jasna@Jelena+
Samo ste vi DSSovci poistovetili Kostunicu sa srpstvom.Medjutim pokazao se dok je bio na vlasti,ljudi su njegov ucinak za "srpstvo" ocenili tako sto su ga poslali ispod cenzusa i u penziju.Kostunica je proslost ,tako da je raspravljanje o njemu potpuno bespotrebno .
Preporuke:
3
7
62 četvrtak, 26 jun 2014 21:48
VOJISLAV
Smo slovenska duša može da napiše ovakav tekst!
Preporuke:
5
7
63 četvrtak, 26 jun 2014 22:11
1%
Kada bi imali samo jedan posto elite sa etikom,čašću,obrazovanjem i inteligencijom kao g. Vukadinović,za Srbiju ne bi bilo zime. E na tome treba raditi. Napraviti škole i akademije za taj 1%.
Preporuke:
7
1
64 četvrtak, 26 jun 2014 22:16
Beli Orao
""alkar.
Martinbubo i dalje se čuješ.
Obraza nemaš, lažove. Samo ste nas po jamama pobili 100.000, a profesor Srboljub Živanović je kao mladić glavom bez obzira pobegao iz SFRJ-ota da ga ne bi ubili. Jasenovac sa preko 750.000 žrtava je naša najveća jama, a 1600 vaših nazovi sveštenika je učestvovalo u klanju. Vi ste jedina nazovi država koji ste imali logor za decu. Vi ste sramota ljudskog roda, vi se ničega ne stidite. Ta laž sa imenima važi samo za Srbe i nemojte da mislite da ne znamo
Idi bre niko te nije zvao. Da li znaš da niko od nas ne ide na vaše martinbubske sajtove?
Ne trebate nam i nauči da se "ne" piše odvojeno od glagola, U-čitelju.
Preporuke:
16
1
65 četvrtak, 26 jun 2014 23:14
Bob
Alkar dobio krila od kad je i zvanično postao europljanin. Sad mirne duše može da bude naci-faci ili šta mu je već volja.
Preporuke:
10
0
66 petak, 27 jun 2014 01:16
Hernanes
Evo jedne tragične priče od pre neki dan. Srećem čoveka, izbegao sa Kosova, kaže žao mu što ispadoše Rvati i Bošnjaci, eto, naši su. Je li, momčino, a hoće li ti biti žao kad sutra ispadnu šiptari sa Kosmeta. A, žimi, nije to isto, znaš. Sine moj, isto je to, razlika je samo u vremenskoj distanci od 20 godina i u tome da li si to na svojoj koži osetio ili ne.
Što se tiče anketa Blica mogu da potvrdim da većina, ne znam više ni kako da nazovem te beslovesne likove, po kladionicama navija za naše dželate sa kojima se na nesreću graničimo.
Dok sam živ i upamet neću navijati za Madžare, Bugare, Albance, Rvate, Bošnjake, Turke i ostale koji nam rade ili su nam radili o glavi. Ne želim im zlo ali daleko im lepa kuća.
Preporuke:
10
1
67 petak, 27 jun 2014 01:37
Observantes
@ Laki, niste dovoljno dobro gledali utakmicu Nemačke i Portugalije. Mažić je sudio odlično. Ništa „niz dlaku“ nego po pravilima. Penal je postojao a to što su Portugalci temperamentom neodgovorni i u šesnaestercu doziraju fudbalsku prljavštinu ne može im biti kriv Mažić. Mažićev crveni karton Pepeu je „kao kuća“. Ranije sam pisao da Pepea treba doživotno diskvalifikovati iz fudbala. Fudbalska igra u kojoj je sve pragma (rezultat) nije igra kreacije već šansa psihopatama da se maksimalno ostvare. Filozofija Murinja, fudbalskog demagoga i „stručnjaka“, ustvari induktora prljvosti i neviteštva. Kad Pepe bude polomio nogu, nos ili nekoga bude učinio invalidom u nekom budućem startu onda ćete se setiti Mažićevog suđenja! Najbolje se kladiti na Pepea kao na Suareza koji ujeda. Pametni ljudi u kladionicama na tome zarađuju (Suarez je ponovo ujeo!)...
Preporuke:
5
1
68 petak, 27 jun 2014 01:40
Observantes
... Penal protiv Hrvata je postojao. Za Hrvate, koji su fudbalsku duel igru usavršili do perfektne, podmukle prljavosti i one očigledne (start protiv Sulejmanija!) i potonji ustaški pirovi neostavljaju prostor bilo kom sudiji da njima ne sudi s predrasudom. Oni s neviteškom predistorijom (u ovom slučaju fudbalskom) sami su krivi za prizmu kroz koju ih arbitri posmatraju a cinizam je da kukaju kako su suđenjem oštećeni. I da paradoks bude veći oni od arbitraže traže bezgrešnost? A cela filozofija hrvatske fudbalske igre je prevariti, pravovremeno udariti ili glumiti tešku povredu. Poslednji primer: Mandžukić koji provocira isključenje Kamerunca (jedino tako su i mogli da ih pobede, s igračem više). Tom Kameruncu je to bio prvi faul a Pepeov je bio hiljaditi! Pozdrava za vas i @Vladu.
Preporuke:
5
2
69 petak, 27 jun 2014 02:17
Observantes
Da dodam, neki u fudbalu kao i u životu čine ponavljana krivična dela. Sudija na fudbalskoj utakmici nije izuzet od ovih izazova i frekvence (prevalence) nedela u fudbalskoj igri. Sudija se sprema za utakmicu, analizira karaktere i one sklone incidentima koji umeju to da konvertuju u „famozne akcidente“ i loše suđenje kada im krajnji rezultat neodgovara. Hrvati su dobili najbolje moguće suđenje s obzirom na to kako se odnose prema rivalima u fudbalskoj igri i s obzirom na ustaštvo koje propagiraju (ne samo) kroz fudbalsku reprezentaciju.
Preporuke:
4
1
70 petak, 27 jun 2014 06:04
zasto
Od pada Berlinskog zida i nestnka istocnog bloka i nesrvrstanih zapad je krenuo u novu vrstu kolonijalizma koji je vrlo pazljivo isplaniran. Srbija i druge male zemlje koje su bogate bilo rezursima ili geopolitickim polozajem su potrebne za njihovu dominicaju svetom. Nikada nece uzeti u obzir potrebe Srba ili bilo koje nacionalsti na ustrb svoji profita. Pogledajte sire sta se desava u Africkim, Latinoamerickim drzavama. Strane kompanije crpe nose i odnose.Za dobrobit lokalnog stanovnistva ili ekolosko stanje ne haju. Razlika izmedju Amerike i Evrope do sada je bila u nacionalnoj strukturi. Amerikom vladaju lobiji i korporacije, narod zivi i hrani se ne zdravo, nemaju zdravsteno osiguranje a skolovanje je toliko niskog kvaliteta da mladi ne poznaju ni svoju istoriju a kamoli svetsku. To nije slucajno, to je stara formula 'Sto ne razmunijes govoris pametniji si'. Neobrazovanom narodu se lako mogu servirati razlozi za ratove, prodaje unistavanje i vec sta ne. Tome ide sve zemlje.
Preporuke:
6
0
71 petak, 27 jun 2014 06:17
zato
Se televzija spusta na najnizi nivo = najjace oruzje je propaganda. Nema vise Pol Sagana i Dr Belamija da edukuju i nauce necemu mlade , deca gledaju jeftine primitivne reality shou-e koji im brisu moralne vrednosti aistovremeno misle da sve znaju jer imaju internet. Na pragu smo Orvelovog doba ili Tarabicevog prorocanstva da ce svi buljiti u 'sokocala'i misliti da sve znaju. Citave se generacije u guraju u potrosacki mentatlitet da bi bili samo trosili i imali (krediti su vec upropastili mnoge). Autor je u pravu da je bitna ne zavisnost i samostalnost za naciju, a to pocinje na mikro nivou. Ne mora se imati poslednji BMW, veliki TV, smart telefon, magicna antirid krema. Ulazite u decu to je nasa buducnost..
Preporuke:
7
0
72 petak, 27 jun 2014 09:13
doktor
Prihvatam i pozdravljam politički deo teksta g. Vukadinovića, ali što se tiče sportskog dela, konkretno sudjenja sudije Mažića, greši. Odgledao sam obe utakmice, i u sva tri slučaja je sudija Mažić bio potpuno u pravu, ispravno procenio situaciju i pravilno postupio. Pepe je poznat po nekulturi, prljavoj igri, pa čak i brutalnim startovima, uostalom, holandski fudbaler Klarens Zedorf je izjavio da je Pepe sam kriv za svoje isključenje (što je tačno). Iranci, pak, smatraju da svaki put kad padnu u protivničkom šesnaestercu, sudija treba da svira penal za njih, što se jasno videlo na utakmici protiv BiH. Bolje bi im bilo da se zapitaju zašto nisu iskoristili dve stopostotne šanse protiv Argentine.
Držite se političkih komentara, g. Vukadinoviću, tu ste na svom terenu i tu ste najjači (mada ste, istini za volju, u pravu što se tiče zbivanja u košarci).
Preporuke:
2
6
73 petak, 27 jun 2014 10:15
Poštovalac NSPM
Očekuju od vas g. Đorđe pojedini komentatori da preuzmete ulogu vladaoca i političara te potpuno smetnu sa uma mesto i ulogu aktera ove naše mora-države. Shvatiti da neko nešto piše i izgovara sa željom da dolije malo pameti u taj zdenac istine pravde i časti, o mudrosti ne bih, u koji već odavno niko ne gleda i ne želi da ga se seća zato što ga je iskonsko zlo poprilično ogadilo i zabranilo, umesto da se u masi na njemu krepimo, tuga. Gospodine ljudi nikako da shvate da nisu bitna imena već vrednosti koje instituti moraju da zagovaraju i čuvaju imena nastaju tek kada se potvrde u tom radu ili borbi. Žalosno je što se naši političari hrane i poje na sisi zla koje jednako mrzi i podanike i stoike. Danas nema opravdanja za podaništvo ono je ovladalo. Živela Srbija.
Preporuke:
8
0
74 petak, 27 jun 2014 22:17
Veljko D
@Jasna@@@
"Zbog umrtvljenih ,zombiranih,apaticnih..."
A ko ce te umrtvljene zombirane,apaticne da ozivi,ulije im novu nadu i energiju ?Penzioner vecvidjenoKostunica,vecvidjenoTadic,razvojna banka Pajtic ili neki drugi jos neotkriveni talenat

Žalosno je to, što je to bilo koje "vecvidjeno" bolje od ovog što sada gledamo.
Preporuke:
7
2
75 subota, 28 jun 2014 17:09
Jelena+
Samo se vi Jasna sa vašim gazdama amerikancima podjednako nadajte da je Vojislav Koštunica nestao sa političke scene. DŽaba se nadate
Preporuke:
7
2
76 ponedeljak, 30 jun 2014 01:55
Turas
Za "Redija" , "Rđosava" ,o "alkaru" nemam šta jer "čovik je prolupa" . Podaci koji su ozvaničeni i kompletna dokumentacija je u Londonu odakle iznosi naš antropolog Srboljub Živanović : 700000 Srba 80000 Roma 23000 jevreja pominju se i preko 130000 dece i mnogo ubijenih i bačenih u Savu koji nisu zavedeni u jasenovačku logorsku registraturu Smatra se da je ubijeno preko milion petstotina hiljada ljudi žena i dece .Postojale su - takođe potvrđeno i mesare u kojima se u to vreme prodavalo meso od srbske dece .Nije gospodo zverstvo samo onoga ko ga čini već je još veće onoga ko ga krije (alkar...)jer tako se omogućava da se ponovi - što se i dogodilo .Događaće se sve dok se o zločinima ne počne javno govoriti i to i tamo gde su izvršeni .Dokle rvati po svojim "pučkim" školama ne podučavaju svoja pokolenja da su njhovi "domoljubi" koljači i zverovi ;Do tada će mržnja da traje koja je i danas protiv Srba veća nego ikada .
Preporuke:
5
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner